Street racing car
|
|
DyaDyaBorya | Дата: Четверг, 05.Февраля.2009, 16:58 | Сообщение # 76 |
Группа: Модераторы
Сообщений: 75
Статус: Offline
| гарно і ось мої наброски цього проекту намальований і перероблений з моєї машини
|
|
| |
007 | Дата: Четверг, 05.Февраля.2009, 17:04 | Сообщение # 77 |
Группа: Проверенные
Сообщений: 4
Статус: Offline
| DyaDyaBorya, злая))) И главное убрать рамки с дверей! Тогда вообще кайф будет.
|
|
| |
DyaDyaBorya | Дата: Четверг, 05.Февраля.2009, 17:08 | Сообщение # 78 |
Группа: Модераторы
Сообщений: 75
Статус: Offline
| да на картинці я майже убрав а всебе ні так і хочеться ще ідея зробити 5 дверну Таврію я навіть прикинув як
|
|
| |
007 | Дата: Пятница, 06.Февраля.2009, 08:06 | Сообщение # 79 |
Группа: Проверенные
Сообщений: 4
Статус: Offline
| пять дверей в кузове хэтчбэк? или в кузове универсал (но тогда у нас есть уже Дана)
|
|
| |
Tavroved99 | Дата: Пятница, 06.Февраля.2009, 08:14 | Сообщение # 80 |
Группа: Модераторы
Сообщений: 156
Статус: Offline
| DyaDyaBorya, Класно вийшло! А задок як буде, ще не придумав?
|
|
| |
Tavroved99 | Дата: Пятница, 06.Февраля.2009, 08:22 | Сообщение # 81 |
Группа: Модераторы
Сообщений: 156
Статус: Offline
| 007, Дана не полноценный универсал т.к. корма уж очень короткая и задний свес почти отсутствует. Она ближе к хэтчу, чем к универсалу. Вот если бы дану делали на платформе славуты, это был бы 100% универсал, да и видок был бы поприкольней!
|
|
| |
DyaDyaBorya | Дата: Пятница, 06.Февраля.2009, 16:41 | Сообщение # 82 |
Группа: Модераторы
Сообщений: 75
Статус: Offline
| Ну задок буде занижуватися частичною вирізкою задньої стойки і відповідно підганяням криши і задньої ляди. Я просто так прикинув щьо якщо Дану задок по двері різануть і поставить від Таврії то буде машинка як у фотах і регеструвати буде проще тік знати б яка в неї модель ЗАЗ110... тоді кинулиб мотор ходовку і зарегестрували
|
|
| |
Tavroved99 | Дата: Суббота, 07.Февраля.2009, 08:40 | Сообщение # 83 |
Группа: Модераторы
Сообщений: 156
Статус: Offline
| В Дані можна буде вирізати лише верхню частину задка, замість неї вварити частини заду від таврії, там тільки криша, стійки, задній підсилювач криші і проєм багажника відрізняються. Прийдеться виготовляти задні бокові віконця самому)))
|
|
| |
DyaDyaBorya | Дата: Суббота, 07.Февраля.2009, 11:11 | Сообщение # 84 |
Группа: Модераторы
Сообщений: 75
Статус: Offline
| Ну то вже пустяки головне дізнатися чо за модель вийде
|
|
| |
Tavroved99 | Дата: Суббота, 07.Февраля.2009, 11:37 | Сообщение # 85 |
Группа: Модераторы
Сообщений: 156
Статус: Offline
| У мене в техпаспорті на Дану написано не заз 1105, а заз 110215 Офіційно їх почали випускати в 1995 р., а моя початку 1994 р.
|
|
| |
DyaDyaBorya | Дата: Воскресенье, 08.Февраля.2009, 13:14 | Сообщение # 86 |
Группа: Модераторы
Сообщений: 75
Статус: Offline
| мій варіант на моїй тавруші)
Сообщение отредактировал DyaDyaBorya - Воскресенье, 08.Февраля.2009, 13:15 |
|
| |
Tavroved99 | Дата: Понедельник, 09.Февраля.2009, 09:26 | Сообщение # 87 |
Группа: Модераторы
Сообщений: 156
Статус: Offline
| Не плохо не плохо, вот только задние пассажиры потолок затылками подопрут А вобще спорт кар это 2х месная тачела
|
|
| |
007 | Дата: Понедельник, 09.Февраля.2009, 11:52 | Сообщение # 88 |
Группа: Проверенные
Сообщений: 4
Статус: Offline
| это уже называется 2+2
|
|
| |
Tavroved99 | Дата: Понедельник, 09.Февраля.2009, 12:56 | Сообщение # 89 |
Группа: Модераторы
Сообщений: 156
Статус: Offline
| 007, ты прав, 2+2 Это когда сзади собачатник))))))
Сообщение отредактировал Tavroved99 - Понедельник, 09.Февраля.2009, 12:57 |
|
| |
DyaDyaBorya | Дата: Понедельник, 09.Февраля.2009, 15:45 | Сообщение # 90 |
Группа: Модераторы
Сообщений: 75
Статус: Offline
| Ну то так і задмувалося щоб з заду нічого небудо Прийшла ідея як зробити драг машинку з таврії, шляхом перенесення мотора назад але не ваз а від москвича 2141
|
|
| |
Tavroved99 | Дата: Понедельник, 09.Февраля.2009, 15:46 | Сообщение # 91 |
Группа: Модераторы
Сообщений: 156
Статус: Offline
| А чому саме від москвича?
Сообщение отредактировал Tavroved99 - Понедельник, 09.Февраля.2009, 15:47 |
|
| |
DyaDyaBorya | Дата: Понедельник, 09.Февраля.2009, 15:51 | Сообщение # 92 |
Группа: Модераторы
Сообщений: 75
Статус: Offline
| є багато причин поперше він мощний по друге він досить легко підається збільшенню обєма і саме головне він повздовжно встановлюється а не поперечно
|
|
| |
Tavroved99 | Дата: Понедельник, 09.Февраля.2009, 15:56 | Сообщение # 93 |
Группа: Модераторы
Сообщений: 156
Статус: Offline
| DyaDyaBorya, Quote (DyaDyaBorya) він мощний - хібашо звиду Двигун москвича УМЗ - це повна лажа в плані тюнінгу через слабий маслонасос і як результат його неефективності малий ресурс колінвала, який не витримує навантажень без тюнінгу. Краще використати агрегат ауді 80 - 90 -100
Сообщение отредактировал Tavroved99 - Понедельник, 09.Февраля.2009, 15:57 |
|
| |
DyaDyaBorya | Дата: Понедельник, 09.Февраля.2009, 15:58 | Сообщение # 94 |
Группа: Модераторы
Сообщений: 75
Статус: Offline
| возможно я прсто так лярнув ну в смсл що треба повздовжний мотор а не поперечний
|
|
| |
Tavroved99 | Дата: Понедельник, 09.Февраля.2009, 16:17 | Сообщение # 95 |
Группа: Модераторы
Сообщений: 156
Статус: Offline
| Тоді берем 2 мотора - обдин спереду, інший ззаду і рвемо усіх на драгі ,якщо машину не розірве
|
|
| |
DyaDyaBorya | Дата: Понедельник, 09.Февраля.2009, 16:25 | Сообщение # 96 |
Группа: Модераторы
Сообщений: 75
Статус: Offline
| Щоб не розірвало буде каркас а от як запаралелити коробку?
|
|
| |
Tavroved99 | Дата: Понедельник, 09.Февраля.2009, 16:28 | Сообщение # 97 |
Группа: Модераторы
Сообщений: 156
Статус: Offline
| Нехай одна буде автомат
|
|
| |
DyaDyaBorya | Дата: Понедельник, 09.Февраля.2009, 16:31 | Сообщение # 98 |
Группа: Модераторы
Сообщений: 75
Статус: Offline
| О тоді взагалі буде не то вобщем я пропонуя один двигун назад до 2 л.
|
|
| |
Tavroved99 | Дата: Понедельник, 09.Февраля.2009, 16:35 | Сообщение # 99 |
Группа: Модераторы
Сообщений: 156
Статус: Offline
| Двигун audi 90 + кпп. 2л. 160к.с. 5 циліндрів, рядний, 20 клапанів обертаючий момент 20кг/м розподілений вприск(на моїй аудюхі саме такий - сотня за 9сек, максималка 220 в стокі!)
|
|
| |
Tavroved99 | Дата: Понедельник, 09.Февраля.2009, 16:37 | Сообщение # 100 |
Группа: Модераторы
Сообщений: 156
Статус: Offline
| Притому що авто 1989 року з пробігом 338 тисяч!
|
|
| |