Главная

Регистрация

Вход
Всё о ЗАЗ
Пятница, 29.Ноября.2024, 10:53
Приветствую Вас Гость | RSS
[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
Street racing car
DyaDyaBoryaДата: Четверг, 05.Февраля.2009, 16:58 | Сообщение # 76
Группа: Модераторы
Сообщений: 75
Награды: 1
Репутация: 4
Замечания: 0%
Статус: Offline
гарно і ось мої наброски цього проекту
намальований і перероблений з моєї машини
Прикрепления: 1144557.jpg (108.2 Kb)
 
007Дата: Четверг, 05.Февраля.2009, 17:04 | Сообщение # 77
Группа: Проверенные
Сообщений: 4
Награды: 0
Репутация: 1
Замечания: 0%
Статус: Offline
DyaDyaBorya, злая)))

И главное убрать рамки с дверей! Тогда вообще кайф будет. good

 
DyaDyaBoryaДата: Четверг, 05.Февраля.2009, 17:08 | Сообщение # 78
Группа: Модераторы
Сообщений: 75
Награды: 1
Репутация: 4
Замечания: 0%
Статус: Offline
да на картинці я майже убрав а всебе ні так і хочеться
ще ідея зробити 5 дверну Таврію я навіть прикинув як
 
007Дата: Пятница, 06.Февраля.2009, 08:06 | Сообщение # 79
Группа: Проверенные
Сообщений: 4
Награды: 0
Репутация: 1
Замечания: 0%
Статус: Offline
пять дверей в кузове хэтчбэк? или в кузове универсал (но тогда у нас есть уже Дана)
 
Tavroved99Дата: Пятница, 06.Февраля.2009, 08:14 | Сообщение # 80
Группа: Модераторы
Сообщений: 156
Награды: 1
Репутация: 5
Замечания: 0%
Статус: Offline
DyaDyaBorya,
Класно вийшло!
А задок як буде, ще не придумав?
 
Tavroved99Дата: Пятница, 06.Февраля.2009, 08:22 | Сообщение # 81
Группа: Модераторы
Сообщений: 156
Награды: 1
Репутация: 5
Замечания: 0%
Статус: Offline
007,
Дана не полноценный универсал т.к. корма уж очень короткая и задний свес почти отсутствует. Она ближе к хэтчу, чем к универсалу. Вот если бы дану делали на платформе славуты, это был бы 100% универсал, да и видок был бы поприкольней!
 
DyaDyaBoryaДата: Пятница, 06.Февраля.2009, 16:41 | Сообщение # 82
Группа: Модераторы
Сообщений: 75
Награды: 1
Репутация: 4
Замечания: 0%
Статус: Offline
Ну задок буде занижуватися частичною вирізкою задньої стойки і відповідно підганяням криши і задньої ляди.
Я просто так прикинув щьо якщо Дану задок по двері різануть і поставить від Таврії то буде машинка як у фотах і регеструвати буде проще тік знати б яка в неї модель ЗАЗ110... тоді кинулиб мотор ходовку і зарегестрували
 
Tavroved99Дата: Суббота, 07.Февраля.2009, 08:40 | Сообщение # 83
Группа: Модераторы
Сообщений: 156
Награды: 1
Репутация: 5
Замечания: 0%
Статус: Offline
В Дані можна буде вирізати лише верхню частину задка, замість неї вварити частини заду від таврії, там тільки криша, стійки, задній підсилювач криші і проєм багажника відрізняються. Прийдеться виготовляти задні бокові віконця самому)))
 
DyaDyaBoryaДата: Суббота, 07.Февраля.2009, 11:11 | Сообщение # 84
Группа: Модераторы
Сообщений: 75
Награды: 1
Репутация: 4
Замечания: 0%
Статус: Offline
Ну то вже пустяки головне дізнатися чо за модель вийде
 
Tavroved99Дата: Суббота, 07.Февраля.2009, 11:37 | Сообщение # 85
Группа: Модераторы
Сообщений: 156
Награды: 1
Репутация: 5
Замечания: 0%
Статус: Offline
У мене в техпаспорті на Дану написано не заз 1105, а заз 110215
Офіційно їх почали випускати в 1995 р., а моя початку 1994 р.
 
DyaDyaBoryaДата: Воскресенье, 08.Февраля.2009, 13:14 | Сообщение # 86
Группа: Модераторы
Сообщений: 75
Награды: 1
Репутация: 4
Замечания: 0%
Статус: Offline
мій варіант на моїй тавруші)
Прикрепления: tuning.bmp (16.7 Kb)


Сообщение отредактировал DyaDyaBorya - Воскресенье, 08.Февраля.2009, 13:15
 
Tavroved99Дата: Понедельник, 09.Февраля.2009, 09:26 | Сообщение # 87
Группа: Модераторы
Сообщений: 156
Награды: 1
Репутация: 5
Замечания: 0%
Статус: Offline
Не плохо не плохо, вот только задние пассажиры потолок затылками подопрут biggrin
А вобще спорт кар это 2х месная тачела smile
 
007Дата: Понедельник, 09.Февраля.2009, 11:52 | Сообщение # 88
Группа: Проверенные
Сообщений: 4
Награды: 0
Репутация: 1
Замечания: 0%
Статус: Offline
это уже называется 2+2
 
Tavroved99Дата: Понедельник, 09.Февраля.2009, 12:56 | Сообщение # 89
Группа: Модераторы
Сообщений: 156
Награды: 1
Репутация: 5
Замечания: 0%
Статус: Offline
007, ты прав, 2+2 Это когда сзади собачатник))))))

Сообщение отредактировал Tavroved99 - Понедельник, 09.Февраля.2009, 12:57
 
DyaDyaBoryaДата: Понедельник, 09.Февраля.2009, 15:45 | Сообщение # 90
Группа: Модераторы
Сообщений: 75
Награды: 1
Репутация: 4
Замечания: 0%
Статус: Offline
Ну то так і задмувалося щоб з заду нічого небудо
Прийшла ідея як зробити драг машинку з таврії, шляхом перенесення мотора назад але не ваз а від москвича 2141
 
Tavroved99Дата: Понедельник, 09.Февраля.2009, 15:46 | Сообщение # 91
Группа: Модераторы
Сообщений: 156
Награды: 1
Репутация: 5
Замечания: 0%
Статус: Offline
А чому саме від москвича?

Сообщение отредактировал Tavroved99 - Понедельник, 09.Февраля.2009, 15:47
 
DyaDyaBoryaДата: Понедельник, 09.Февраля.2009, 15:51 | Сообщение # 92
Группа: Модераторы
Сообщений: 75
Награды: 1
Репутация: 4
Замечания: 0%
Статус: Offline
є багато причин поперше він мощний по друге він досить легко підається збільшенню обєма і саме головне він повздовжно встановлюється а не поперечно
 
Tavroved99Дата: Понедельник, 09.Февраля.2009, 15:56 | Сообщение # 93
Группа: Модераторы
Сообщений: 156
Награды: 1
Репутация: 5
Замечания: 0%
Статус: Offline
DyaDyaBorya,
Quote (DyaDyaBorya)
він мощний
- хібашо звиду happy
Двигун москвича УМЗ - це повна лажа в плані тюнінгу через слабий маслонасос і як результат його неефективності малий ресурс колінвала, який не витримує навантажень без тюнінгу.
Краще використати агрегат ауді 80 - 90 -100
good


Сообщение отредактировал Tavroved99 - Понедельник, 09.Февраля.2009, 15:57
 
DyaDyaBoryaДата: Понедельник, 09.Февраля.2009, 15:58 | Сообщение # 94
Группа: Модераторы
Сообщений: 75
Награды: 1
Репутация: 4
Замечания: 0%
Статус: Offline
возможно я прсто так лярнув ну в смсл що треба повздовжний мотор а не поперечний
 
Tavroved99Дата: Понедельник, 09.Февраля.2009, 16:17 | Сообщение # 95
Группа: Модераторы
Сообщений: 156
Награды: 1
Репутация: 5
Замечания: 0%
Статус: Offline
Тоді берем 2 мотора - обдин спереду, інший ззаду і рвемо усіх на драгі ,якщо машину не розірве wink
 
DyaDyaBoryaДата: Понедельник, 09.Февраля.2009, 16:25 | Сообщение # 96
Группа: Модераторы
Сообщений: 75
Награды: 1
Репутация: 4
Замечания: 0%
Статус: Offline
Щоб не розірвало буде каркас а от як запаралелити коробку?
 
Tavroved99Дата: Понедельник, 09.Февраля.2009, 16:28 | Сообщение # 97
Группа: Модераторы
Сообщений: 156
Награды: 1
Репутация: 5
Замечания: 0%
Статус: Offline
Нехай одна буде автомат smile
 
DyaDyaBoryaДата: Понедельник, 09.Февраля.2009, 16:31 | Сообщение # 98
Группа: Модераторы
Сообщений: 75
Награды: 1
Репутация: 4
Замечания: 0%
Статус: Offline
О тоді взагалі буде не то вобщем я пропонуя один двигун назад до 2 л.
 
Tavroved99Дата: Понедельник, 09.Февраля.2009, 16:35 | Сообщение # 99
Группа: Модераторы
Сообщений: 156
Награды: 1
Репутация: 5
Замечания: 0%
Статус: Offline
Двигун audi 90 + кпп. 2л. 160к.с. 5 циліндрів, рядний, 20 клапанів обертаючий момент 20кг/м
розподілений вприск(на моїй аудюхі саме такий - сотня за 9сек, максималка 220 в стокі!)
 
Tavroved99Дата: Понедельник, 09.Февраля.2009, 16:37 | Сообщение # 100
Группа: Модераторы
Сообщений: 156
Награды: 1
Репутация: 5
Замечания: 0%
Статус: Offline
Притому що авто 1989 року з пробігом 338 тисяч!
 
Поиск:

Copyright MyCorp © 2024
Сайт управляется системой uCoz