Главная

Регистрация

Вход
Всё о ЗАЗ
Пятница, 19.Апреля.2024, 06:40
Приветствую Вас Гость | RSS
[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 2 из 7
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 6
  • 7
  • »
Форум » Автомобили ЗАЗа » ЗАЗ - 1102 Таврия » Street racing car (Попробуй описать ідіально Таврію для улічних гонок і не токо)
Street racing car
DyaDyaBoryaДата: Вторник, 27.Января.2009, 11:01 | Сообщение # 26
Группа: Модераторы
Сообщений: 75
Награды: 1
Репутация: 4
Замечания: 0%
Статус: Offline
отже далі світло пибори передні фари краще не чіпати, або убрати повністю, під убрати повністю я хочу сказати що ми переносим їх на капот аля ралі, але треба буде їх відрегулювати і настроїти донар ВАЗ 2106 або БМВ(з круглими фарами.Далі монтуємо в бампер протиманки і убираєм дуюльори з боків. Тепер задок подумавши я отримав два найбільш оптимальні варіанти(на мою думку) перший ставимо багажник від дани і люкс фари від фольцвагена, друге ставимо модулі.
 
Tavroved99Дата: Вторник, 27.Января.2009, 13:37 | Сообщение # 27
Группа: Модераторы
Сообщений: 156
Награды: 1
Репутация: 5
Замечания: 0%
Статус: Offline
Думаю було б гарно зробити задні ліхтарі на світлодіодах!
 
DyaDyaBoryaДата: Вторник, 27.Января.2009, 17:24 | Сообщение # 28
Группа: Модераторы
Сообщений: 75
Награды: 1
Репутация: 4
Замечания: 0%
Статус: Offline
ну повороти нада робити полюбом з ламп діоди при мигані бистро накриються
 
vaha27Дата: Вторник, 27.Января.2009, 21:18 | Сообщение # 29
Группа: Пользователи
Сообщений: 5
Награды: 0
Репутация: 0
Замечания: 0%
Статус: Offline
У мене складається враження що виконавши все вище перечислене получиться якийсь космолет а не таврія. wacko
 
DyaDyaBoryaДата: Среда, 28.Января.2009, 08:22 | Сообщение # 30
Группа: Модераторы
Сообщений: 75
Награды: 1
Репутация: 4
Замечания: 0%
Статус: Offline
ну це ж тільки початок а взагалі довжно вийти щось на зразок амераканських гоночних машин, типу все працю як потрібно нічо не тарабанить лампочки так просто не блимають happy
 
Tavroved99Дата: Среда, 28.Января.2009, 12:45 | Сообщение # 31
Группа: Модераторы
Сообщений: 156
Награды: 1
Репутация: 5
Замечания: 0%
Статус: Offline
Про світло діоди - при правильному підборі резисторів вони мають майже нескінченний ресурс, тому хоч просто світитимуть, хоч мигатимуть немає значення, переживуть авто.
Просто дуже часто при покупці діода в зборі з патроном, резистор підібраний так, щоб діод світив максимально яскраво а не по номінальному струму і напрузі. Цим виробник економить на самих діодах, бо чим яскравше діод, тим він дорожче!


Сообщение отредактировал Tavroved99 - Среда, 28.Января.2009, 12:49
 
Tavroved99Дата: Среда, 28.Января.2009, 12:48 | Сообщение # 32
Группа: Модераторы
Сообщений: 156
Награды: 1
Репутация: 5
Замечания: 0%
Статус: Offline
В поворотниках інша проблема. При переробці на світлодіоди необхідно реле міняти на електронне, або розраховувати обвязку по навантаженню на реле (21W+21W), інакше не мигатимуть!
 
DyaDyaBoryaДата: Среда, 28.Января.2009, 12:48 | Сообщение # 33
Группа: Модераторы
Сообщений: 75
Награды: 1
Репутация: 4
Замечания: 0%
Статус: Offline
напиши будьласка як правильно їх підібрати я просто собі хочу замінити всю підсвітку на діоди а не шарю.
Скільки ковка стоїть на мотор який описаний вищ(орієнтовно)?
 
Tavroved99Дата: Среда, 28.Января.2009, 13:01 | Сообщение # 34
Группа: Модераторы
Сообщений: 156
Награды: 1
Репутация: 5
Замечания: 0%
Статус: Offline
Орієнтовна ціна за ковку 30$ за один поршень і 30$ за 3-2 (в залежності від моделі поршня) кільця, помнож на 4
Діоди розрізняються по напрузі і по струму. Ісходячи з цого навантаження ® розраховуються по закону ома
А взагалі http://www.casemods.ru/services/raschet_rezistora.html


Сообщение отредактировал Tavroved99 - Среда, 28.Января.2009, 13:17
 
DyaDyaBoryaДата: Четверг, 29.Января.2009, 11:02 | Сообщение # 35
Группа: Модераторы
Сообщений: 75
Награды: 1
Репутация: 4
Замечания: 0%
Статус: Offline
начить моторчик буде не здешевих хоча мені здається така ціна на теперішній момент є неправильна через ціну долара, а взагалі виходе 240 доларів+колінвал+облегшені шківи=(приблизно)500убитх єнотів dry
 
Tavroved99Дата: Четверг, 29.Января.2009, 11:59 | Сообщение # 36
Группа: Модераторы
Сообщений: 156
Награды: 1
Репутация: 5
Замечания: 0%
Статус: Offline
Спорт, потужність, швидкість - це все не дешеві задоволення biggrin
 
DyaDyaBoryaДата: Четверг, 29.Января.2009, 12:04 | Сообщение # 37
Группа: Модераторы
Сообщений: 75
Награды: 1
Репутация: 4
Замечания: 0%
Статус: Offline
ну да просто в мене в гаражі три мотора валяються думаю один облагородить до спорт клас і турбінкой туди дмухнуть мені просто цікаво ціна і який буде росход буде я орієнтуюсь десь на 10 л на 100км(ет при вукручувані)
 
Tavroved99Дата: Четверг, 29.Января.2009, 12:16 | Сообщение # 38
Группа: Модераторы
Сообщений: 156
Награды: 1
Репутация: 5
Замечания: 0%
Статус: Offline
Турбіна це занадто - малий запас міцності двигуна і складність переробк .
Краще збільшити об'єм до 1,3 - 1,4 , відкрити дихалку двигуну щоб крутився до 8000 і буде саме воно!
А витрата пального якраз і буде в смішаному циклі при правильному регулюванні і середньому отжигу в районі 10л 98 бензину
 
DyaDyaBoryaДата: Четверг, 29.Января.2009, 12:19 | Сообщение # 39
Группа: Модераторы
Сообщений: 75
Награды: 1
Репутация: 4
Замечания: 0%
Статус: Offline
ну я поняв що точитеметься под 1.4 вихлоп паук но мене пугає то шо я коробку можу рознести(((
 
Tavroved99Дата: Четверг, 29.Января.2009, 12:29 | Сообщение # 40
Группа: Модераторы
Сообщений: 156
Награды: 1
Репутация: 5
Замечания: 0%
Статус: Offline
Корбка витримає це 100%
Головне щоб масла було залито по більше, по якісніше і коробка була в доброму стані.
Щоб залити масла побільше можна піддомкратити ліву сторону повище і заливать, або заливати при робочому моторі
 
DyaDyaBoryaДата: Четверг, 29.Января.2009, 12:31 | Сообщение # 41
Группа: Модераторы
Сообщений: 75
Награды: 1
Репутация: 4
Замечания: 0%
Статус: Offline
ліву мо праву???
 
Tavroved99Дата: Четверг, 29.Января.2009, 12:32 | Сообщение # 42
Группа: Модераторы
Сообщений: 156
Награды: 1
Репутация: 5
Замечания: 0%
Статус: Offline
Проблема буде в тому, що при різкому нажиманні на газ передні колеса будуть уходить в букс на 1 і 2 передачі, і на 3 в повороті, це небезпечно, ще й руля буде з рук рвать не по дєтскі!!!!
 
Tavroved99Дата: Четверг, 29.Января.2009, 12:34 | Сообщение # 43
Группа: Модераторы
Сообщений: 156
Награды: 1
Репутация: 5
Замечания: 0%
Статус: Offline
Quote (DyaDyaBorya)
ліву мо праву???

Водійську сторону треба піднімать, або пасажирську опускать
 
DyaDyaBoryaДата: Четверг, 29.Января.2009, 12:37 | Сообщение # 44
Группа: Модераторы
Сообщений: 75
Награды: 1
Репутация: 4
Замечания: 0%
Статус: Offline
чо так слівна пробка ближче до мотоа треба щоб вона була вище а не нижче. Так вроді?
 
007Дата: Четверг, 29.Января.2009, 12:41 | Сообщение # 45
Группа: Проверенные
Сообщений: 4
Награды: 0
Репутация: 1
Замечания: 0%
Статус: Offline
сливная и заливная горловина находится на равном расстоянии к блоку. естественно заливная выше.
 
DyaDyaBoryaДата: Четверг, 29.Января.2009, 15:25 | Сообщение # 46
Группа: Модераторы
Сообщений: 75
Награды: 1
Репутация: 4
Замечания: 0%
Статус: Offline
ти не поняв щоб залить мастило нада щоб заливна була вище ніж ямкость а якшо ми піднімемо ліву частину то горловина буде нижче ніж ємність того я і перпитую яку сторону піднімати?
 
Tavroved99Дата: Четверг, 29.Января.2009, 15:30 | Сообщение # 47
Группа: Модераторы
Сообщений: 156
Награды: 1
Репутация: 5
Замечания: 0%
Статус: Offline
Quote (DyaDyaBorya)
ти не поняв щоб залить мастило нада щоб заливна була вище ніж ямкость а якшо ми піднімемо ліву частину то горловина буде нижче ніж ємність того я і перпитую яку сторону піднімати?

Так у цьому і вся суть - при підніманні водійської сторони горловина буде вище ніж ємність
 
DyaDyaBoryaДата: Четверг, 29.Января.2009, 15:42 | Сообщение # 48
Группа: Модераторы
Сообщений: 75
Награды: 1
Репутация: 4
Замечания: 0%
Статус: Offline
Quote (Tavroved99)
руля буде з рук рвать не по дєтскі!!!!

Установка гідро підсилювача не поможе в цій проблемі???
 
007Дата: Четверг, 29.Января.2009, 15:46 | Сообщение # 49
Группа: Проверенные
Сообщений: 4
Награды: 0
Репутация: 1
Замечания: 0%
Статус: Offline
Полностью согласен с Tavroved99, ибо вместе таким способом заливали масло.
 
Tavroved99Дата: Четверг, 29.Января.2009, 15:54 | Сообщение # 50
Группа: Модераторы
Сообщений: 156
Награды: 1
Репутация: 5
Замечания: 0%
Статус: Offline
Quote (DyaDyaBorya)
Установка гідро підсилювача не поможе в цій проблемі???

Поможе декілька годин на тиждень у спортзалі smile

 
Форум » Автомобили ЗАЗа » ЗАЗ - 1102 Таврия » Street racing car (Попробуй описать ідіально Таврію для улічних гонок і не токо)
  • Страница 2 из 7
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 6
  • 7
  • »
Поиск:

Copyright MyCorp © 2024
Сайт управляется системой uCoz