Street racing car
|
|
DyaDyaBorya | Дата: Вторник, 27.Января.2009, 11:01 | Сообщение # 26 |
Группа: Модераторы
Сообщений: 75
Статус: Offline
| отже далі світло пибори передні фари краще не чіпати, або убрати повністю, під убрати повністю я хочу сказати що ми переносим їх на капот аля ралі, але треба буде їх відрегулювати і настроїти донар ВАЗ 2106 або БМВ(з круглими фарами.Далі монтуємо в бампер протиманки і убираєм дуюльори з боків. Тепер задок подумавши я отримав два найбільш оптимальні варіанти(на мою думку) перший ставимо багажник від дани і люкс фари від фольцвагена, друге ставимо модулі.
|
|
| |
Tavroved99 | Дата: Вторник, 27.Января.2009, 13:37 | Сообщение # 27 |
Группа: Модераторы
Сообщений: 156
Статус: Offline
| Думаю було б гарно зробити задні ліхтарі на світлодіодах!
|
|
| |
DyaDyaBorya | Дата: Вторник, 27.Января.2009, 17:24 | Сообщение # 28 |
Группа: Модераторы
Сообщений: 75
Статус: Offline
| ну повороти нада робити полюбом з ламп діоди при мигані бистро накриються
|
|
| |
vaha27 | Дата: Вторник, 27.Января.2009, 21:18 | Сообщение # 29 |
Группа: Пользователи
Сообщений: 5
Статус: Offline
| У мене складається враження що виконавши все вище перечислене получиться якийсь космолет а не таврія.
|
|
| |
DyaDyaBorya | Дата: Среда, 28.Января.2009, 08:22 | Сообщение # 30 |
Группа: Модераторы
Сообщений: 75
Статус: Offline
| ну це ж тільки початок а взагалі довжно вийти щось на зразок амераканських гоночних машин, типу все працю як потрібно нічо не тарабанить лампочки так просто не блимають
|
|
| |
Tavroved99 | Дата: Среда, 28.Января.2009, 12:45 | Сообщение # 31 |
Группа: Модераторы
Сообщений: 156
Статус: Offline
| Про світло діоди - при правильному підборі резисторів вони мають майже нескінченний ресурс, тому хоч просто світитимуть, хоч мигатимуть немає значення, переживуть авто. Просто дуже часто при покупці діода в зборі з патроном, резистор підібраний так, щоб діод світив максимально яскраво а не по номінальному струму і напрузі. Цим виробник економить на самих діодах, бо чим яскравше діод, тим він дорожче!
Сообщение отредактировал Tavroved99 - Среда, 28.Января.2009, 12:49 |
|
| |
Tavroved99 | Дата: Среда, 28.Января.2009, 12:48 | Сообщение # 32 |
Группа: Модераторы
Сообщений: 156
Статус: Offline
| В поворотниках інша проблема. При переробці на світлодіоди необхідно реле міняти на електронне, або розраховувати обвязку по навантаженню на реле (21W+21W), інакше не мигатимуть!
|
|
| |
DyaDyaBorya | Дата: Среда, 28.Января.2009, 12:48 | Сообщение # 33 |
Группа: Модераторы
Сообщений: 75
Статус: Offline
| напиши будьласка як правильно їх підібрати я просто собі хочу замінити всю підсвітку на діоди а не шарю. Скільки ковка стоїть на мотор який описаний вищ(орієнтовно)?
|
|
| |
Tavroved99 | Дата: Среда, 28.Января.2009, 13:01 | Сообщение # 34 |
Группа: Модераторы
Сообщений: 156
Статус: Offline
| Орієнтовна ціна за ковку 30$ за один поршень і 30$ за 3-2 (в залежності від моделі поршня) кільця, помнож на 4 Діоди розрізняються по напрузі і по струму. Ісходячи з цого навантаження ® розраховуються по закону ома А взагалі http://www.casemods.ru/services/raschet_rezistora.html
Сообщение отредактировал Tavroved99 - Среда, 28.Января.2009, 13:17 |
|
| |
DyaDyaBorya | Дата: Четверг, 29.Января.2009, 11:02 | Сообщение # 35 |
Группа: Модераторы
Сообщений: 75
Статус: Offline
| начить моторчик буде не здешевих хоча мені здається така ціна на теперішній момент є неправильна через ціну долара, а взагалі виходе 240 доларів+колінвал+облегшені шківи=(приблизно)500убитх єнотів
|
|
| |
Tavroved99 | Дата: Четверг, 29.Января.2009, 11:59 | Сообщение # 36 |
Группа: Модераторы
Сообщений: 156
Статус: Offline
| Спорт, потужність, швидкість - це все не дешеві задоволення
|
|
| |
DyaDyaBorya | Дата: Четверг, 29.Января.2009, 12:04 | Сообщение # 37 |
Группа: Модераторы
Сообщений: 75
Статус: Offline
| ну да просто в мене в гаражі три мотора валяються думаю один облагородить до спорт клас і турбінкой туди дмухнуть мені просто цікаво ціна і який буде росход буде я орієнтуюсь десь на 10 л на 100км(ет при вукручувані)
|
|
| |
Tavroved99 | Дата: Четверг, 29.Января.2009, 12:16 | Сообщение # 38 |
Группа: Модераторы
Сообщений: 156
Статус: Offline
| Турбіна це занадто - малий запас міцності двигуна і складність переробк . Краще збільшити об'єм до 1,3 - 1,4 , відкрити дихалку двигуну щоб крутився до 8000 і буде саме воно! А витрата пального якраз і буде в смішаному циклі при правильному регулюванні і середньому отжигу в районі 10л 98 бензину
|
|
| |
DyaDyaBorya | Дата: Четверг, 29.Января.2009, 12:19 | Сообщение # 39 |
Группа: Модераторы
Сообщений: 75
Статус: Offline
| ну я поняв що точитеметься под 1.4 вихлоп паук но мене пугає то шо я коробку можу рознести(((
|
|
| |
Tavroved99 | Дата: Четверг, 29.Января.2009, 12:29 | Сообщение # 40 |
Группа: Модераторы
Сообщений: 156
Статус: Offline
| Корбка витримає це 100% Головне щоб масла було залито по більше, по якісніше і коробка була в доброму стані. Щоб залити масла побільше можна піддомкратити ліву сторону повище і заливать, або заливати при робочому моторі
|
|
| |
DyaDyaBorya | Дата: Четверг, 29.Января.2009, 12:31 | Сообщение # 41 |
Группа: Модераторы
Сообщений: 75
Статус: Offline
| ліву мо праву???
|
|
| |
Tavroved99 | Дата: Четверг, 29.Января.2009, 12:32 | Сообщение # 42 |
Группа: Модераторы
Сообщений: 156
Статус: Offline
| Проблема буде в тому, що при різкому нажиманні на газ передні колеса будуть уходить в букс на 1 і 2 передачі, і на 3 в повороті, це небезпечно, ще й руля буде з рук рвать не по дєтскі!!!!
|
|
| |
Tavroved99 | Дата: Четверг, 29.Января.2009, 12:34 | Сообщение # 43 |
Группа: Модераторы
Сообщений: 156
Статус: Offline
| Quote (DyaDyaBorya) ліву мо праву??? Водійську сторону треба піднімать, або пасажирську опускать
|
|
| |
DyaDyaBorya | Дата: Четверг, 29.Января.2009, 12:37 | Сообщение # 44 |
Группа: Модераторы
Сообщений: 75
Статус: Offline
| чо так слівна пробка ближче до мотоа треба щоб вона була вище а не нижче. Так вроді?
|
|
| |
007 | Дата: Четверг, 29.Января.2009, 12:41 | Сообщение # 45 |
Группа: Проверенные
Сообщений: 4
Статус: Offline
| сливная и заливная горловина находится на равном расстоянии к блоку. естественно заливная выше.
|
|
| |
DyaDyaBorya | Дата: Четверг, 29.Января.2009, 15:25 | Сообщение # 46 |
Группа: Модераторы
Сообщений: 75
Статус: Offline
| ти не поняв щоб залить мастило нада щоб заливна була вище ніж ямкость а якшо ми піднімемо ліву частину то горловина буде нижче ніж ємність того я і перпитую яку сторону піднімати?
|
|
| |
Tavroved99 | Дата: Четверг, 29.Января.2009, 15:30 | Сообщение # 47 |
Группа: Модераторы
Сообщений: 156
Статус: Offline
| Quote (DyaDyaBorya) ти не поняв щоб залить мастило нада щоб заливна була вище ніж ямкость а якшо ми піднімемо ліву частину то горловина буде нижче ніж ємність того я і перпитую яку сторону піднімати? Так у цьому і вся суть - при підніманні водійської сторони горловина буде вище ніж ємність
|
|
| |
DyaDyaBorya | Дата: Четверг, 29.Января.2009, 15:42 | Сообщение # 48 |
Группа: Модераторы
Сообщений: 75
Статус: Offline
| Quote (Tavroved99) руля буде з рук рвать не по дєтскі!!!! Установка гідро підсилювача не поможе в цій проблемі???
|
|
| |
007 | Дата: Четверг, 29.Января.2009, 15:46 | Сообщение # 49 |
Группа: Проверенные
Сообщений: 4
Статус: Offline
| Полностью согласен с Tavroved99, ибо вместе таким способом заливали масло.
|
|
| |
Tavroved99 | Дата: Четверг, 29.Января.2009, 15:54 | Сообщение # 50 |
Группа: Модераторы
Сообщений: 156
Статус: Offline
| Quote (DyaDyaBorya) Установка гідро підсилювача не поможе в цій проблемі??? Поможе декілька годин на тиждень у спортзалі
|
|
| |