Street racing car
|
|
DyaDyaBorya | Дата: Понедельник, 26.Января.2009, 08:38 | Сообщение # 1 |
Группа: Модераторы
Сообщений: 75
Статус: Offline
| Часто ми бачемо крутиє машини (в тому числі і Таврії) які катаються на драг заєздах чи на закритих майданчиках їх секрет в тому що там стоять мощні мотори розогнані до придєлу і єдиний їх мінус тей що вони зжирають 4л на 402м. Так на такій машинці не поїздиш і вцьому розділі давайте попробуєму хоч і теоретично але создати автомобіль яким можна розсікати вулиці і дати прикурити в заїздах
|
|
| |
DyaDyaBorya | Дата: Понедельник, 26.Января.2009, 08:48 | Сообщение # 2 |
Группа: Модераторы
Сообщений: 75
Статус: Offline
| Іак почну я а Ви доповнюйте опровергайте і т.д. Єдине прошу перед тим як щось добавляти прочитайте перший пункт. Ну що почнемо, розберемося спочатку з двигуном на мою думку найкраще підійде для цього двигун з обємом 1.4-1.5л тому що в авто спорті є розподіл і тому буде попасти в групу до 1.6л тому що проти Golf GTI 1,6 на Таврії не попреш мо да і нерипатися. Отже який взяти мотор (ми не будемо в клинюватися в те який влізе через те що люди в Таврію пруть 2.0 турбіровані) В нас не багатий вибір з моїх прикидок: Deawoo Lanos 1,4-1,5L, Ford Fiesta 1,4L, Kia Ceed 1,4L, Фольц Polo 1,4L. Тепер відсіюєм Deawoo тому що нема доцільності міняти шило на мило. Отже залишаються 3 моторчика
|
|
| |
DyaDyaBorya | Дата: Понедельник, 26.Января.2009, 08:57 | Сообщение # 3 |
Группа: Модераторы
Сообщений: 75
Статус: Offline
| Отже не на один із чих моторчикрв мається на увазі новий грошей нема Отже прийдеться брати б/у ми нерозачаровуємся берем старий а також ковану поршневу і колінвал. так наш мотор уже готов к експлуатації но ше є маленька проблемкка з КПП він чото х-ово їде брати звичайну коробку не доцільно бо різрвемо на першому заїзді, отже берем спорт знову б/у здаємо на ремонт бажану в якусь контору а не діду Мазаю, ось ми і розібралися з двигуном
|
|
| |
DyaDyaBorya | Дата: Понедельник, 26.Января.2009, 08:59 | Сообщение # 4 |
Группа: Модераторы
Сообщений: 75
Статус: Offline
| Так ну давайте поки розберемося з цим Ваші пропозиції запереченя?
|
|
| |
Tavroved99 | Дата: Понедельник, 26.Января.2009, 09:09 | Сообщение # 5 |
Группа: Модераторы
Сообщений: 156
Статус: Offline
| Найпростіший екстрим тюнинг таврії це розточка стандартного блоку до 77мм -отримуємо об'єм 1,4 (получится двигун як у ланос 1,4), крок 2 полегшення шатунно поршньової группи , далі установка нульовика і прямоточної вихлопної системи. Крок 4 доводка гбц. В результаті потужність 100 -110 к.с при ресурсі 50 - 60 тис км. (якщо лити не дешеві мастила і слідкувати за температурою охолоджувальної рідини) При такій потужності максималка в районі 200 км/год, розгін до 100км/год десь 8-9 секунд
|
|
| |
Tavroved99 | Дата: Понедельник, 26.Января.2009, 09:22 | Сообщение # 6 |
Группа: Модераторы
Сообщений: 156
Статус: Offline
| Більш складним і ефективним тюнінгом є заміна двигуна і кпп на ваз 2110 16v 1)На розборці придбати двигун і кпп (середньої убитості десь за 500-800$) 2)Розточити до об'єму 1,8 3) Сорт колінвал, распредвал, полегшені клапана, ковані шатуни, ковані поршня, 4)Проточка каналів гбц 5) Установка чіпованого вприску 6)Прямоток, нульовик 7)Заміна пар в кпп Результат - 160-180 кс, Максималка до 220км/год, сотня за 5-6 секунд
|
|
| |
DyaDyaBorya | Дата: Понедельник, 26.Января.2009, 09:55 | Сообщение # 7 |
Группа: Модераторы
Сообщений: 75
Статус: Offline
| Добре розточили КПП... нехай постаимо от Сенса вали при 100 лс розірву її на... потом прямоток на таих моторах нічо недасть над ставть вприс і вихлоп з нержавєйки, і замінити випуск колектор і штани на паука і такий мотор буде грітися за рідну душу 2 при 1.8 ти переходиш в інший клас автомобілів тамнема чого робити Таврії шей на ВАЗ моторі
|
|
| |
Tavroved99 | Дата: Понедельник, 26.Января.2009, 10:12 | Сообщение # 8 |
Группа: Модераторы
Сообщений: 156
Статус: Offline
| Такий тюнінг (двигун ваз) дуже поширений серед стрітрейсерів, вони навіть перемогають в квотері . Вага машини 700 кг і 180 кс. 3,8 кг на 1 кс. У BMW M5 1800 кг і 400кс. 4,5кг на 1 кс. Але їздити по місту на такій машині нереально, хібащо для психів підійде
|
|
| |
Tavroved99 | Дата: Понедельник, 26.Января.2009, 10:21 | Сообщение # 9 |
Группа: Модераторы
Сообщений: 156
Статус: Offline
| Кпп сенс і таврія відрізняются тількм головними парами 3,88 проти 4,11. Мо міцності однакові. На тврії кпп живе довше через менше навантаження (700кг тягти чи 1100 ) Якщо робити тюнинг описаний мною, то кпп проживе до 50 тис,якщо лити хорошу синтетику А про прямоток не згоден - дуже і дуже він дає, так як на таврії вихлопна система душить навіть 1,1, а 1,4 зовсім счахне А з нержавійки павук це добре, от тільки дорогувато А грітися буде лише при повному оджигу, через це ганять нада без фанатизму !!!!!
|
|
| |
DyaDyaBorya | Дата: Понедельник, 26.Января.2009, 10:29 | Сообщение # 10 |
Группа: Модераторы
Сообщений: 75
Статус: Offline
| При установці ВАЗ мотора зміщується центр ваги що призводе до зменшення керованості при вуличних гонках ет рас Ладно розібралися з тавро мотором Quote (Tavroved99) розточка стандартного блоку до 77мм -отримуємо об'єм 1,4 (получится двигун як у ланос 1,4), крок 2 полегшення шатунно поршньової группи , далі установка нульовика і прямоточної вихлопної системи. Крок 4 доводка гбц. В результаті потужність 100 -110 к.с при ресурсі 50 - 60 тис км. При такій потужності максималка в районі 200 км/год, розгін до 100км/год десь 8-9 секунд
|
|
| |
DyaDyaBorya | Дата: Понедельник, 26.Января.2009, 10:30 | Сообщение # 11 |
Группа: Модераторы
Сообщений: 75
Статус: Offline
| Тепер давай по мислим над преведеними мною варіантів моторів з них можна зняти більшу мощность і швидкість,а також не треба забути про чіп тюнінг
|
|
| |
Tavroved99 | Дата: Понедельник, 26.Января.2009, 11:05 | Сообщение # 12 |
Группа: Модераторы
Сообщений: 156
Статус: Offline
| Інфи по цим моторам мало. Якби знати хоча б їх габарити, а то по об'єму судити важко. Немає ніяких відгуків експерементаторів. Хоча якби було багаьо грошей, часу і таврій яб поексперементував І ще, таку машину майже не реально оформити в даі (з мотором ваз хоча б були офіційні заводські моделі)
|
|
| |
DyaDyaBorya | Дата: Понедельник, 26.Января.2009, 11:12 | Сообщение # 13 |
Группа: Модераторы
Сообщений: 75
Статус: Offline
| Якщо ти не помітив це тіки початок розберемося з двиглом і КПП перейдем далі. А щодо оформлення це чудо буде оформлюватися як саморобний тз просто на днях побачив спорт фієсту вона так динамічно промчалася по центру що захотілося її моторчик є такий нюанс що на таврію стає полностю весь під капотний простір від старої фієсти. ну що давай робити висновок про мотор і КПП почнем думати про ходову?
|
|
| |
Tavroved99 | Дата: Понедельник, 26.Января.2009, 11:25 | Сообщение # 14 |
Группа: Модераторы
Сообщений: 156
Статус: Offline
| Я гадаю, що мотор бажано ставити з рідною кпп, наприклад від тієї ж фієсти. А взагалі доцільно ставити лише той двигун, для якого потрібно мінімум переробок силової конструкції по відношенню до того, що з цього двигла можна вижати! Що до ходової, то таврії не вистачає підрамника з переду для чуттєвості руля. На ралійних тавріях ставився спеціальний трубчатий підрамник і трикутні ричаги підвіски
|
|
| |
DyaDyaBorya | Дата: Понедельник, 26.Января.2009, 11:32 | Сообщение # 15 |
Группа: Модераторы
Сообщений: 75
Статус: Offline
| ну мотор звісно буде ставиться разом з КПП щодо рами мені здається треба варити раму безреки рульове моно і от сенса поставить. ну за перехід на нормальні колеса я говорити нічого небуду кого зацікавить є в топіку "спроба тюна" А ось велика проблема мається з задньою балкою вона не надійна є варіант зробити її незалежною як така пропозиція? Далі стойки залишаєм рідні міняєм вкладиші і пружини це питання закрить мені так здається.
|
|
| |
Tavroved99 | Дата: Понедельник, 26.Января.2009, 11:50 | Сообщение # 16 |
Группа: Модераторы
Сообщений: 156
Статус: Offline
| Задня балка вважається незалежною з стабілізатором поперечної устойчівості Вона доволі надійна, особливо якщо от пікапа і якщо на ній додатковий стабілізатор А взагалі для екстриму треба також робити підрамник і трикутні ричаги + окремий стабілізатор Ще бажано підрахувати кінематику підвіски так, щоб вона підрулювала в крутих поворотах
|
|
| |
DyaDyaBorya | Дата: Понедельник, 26.Января.2009, 11:57 | Сообщение # 17 |
Группа: Модераторы
Сообщений: 75
Статус: Offline
| поперечний стабілізатор я за+розпорка на стаканах, но якщо ставим стаб нада "маятники" укріплювати, а чим тобі стокове рульове не вгодило помойому норм ну мо трохи укріпити, так у пікапа і коробка по крутніше буде тоже варіант якщо на двигло твого варіанту а булки я уварював ну правда стару всеодно розлізлася на Таврію в принципі мона спокійно уварювати додаткові труби вага їй незавадить
|
|
| |
Tavroved99 | Дата: Понедельник, 26.Января.2009, 12:07 | Сообщение # 18 |
Группа: Модераторы
Сообщений: 156
Статус: Offline
| У мене вже майже рік стоїть стабілізатор спереду від 2108. І поки що нічого ніде не тріскається(тьфу тьфу тьфу) А стокове рульове нічого, просто якщо дуже круто залажувать в поворот наблюдається недостатня поворачуваємість авто - морда зсувається на зовнішній радіус. Якби жопа підрулила можна б було швидкість проходження повороту трохи збільшити
|
|
| |
DyaDyaBorya | Дата: Понедельник, 26.Января.2009, 12:09 | Сообщение # 19 |
Группа: Модераторы
Сообщений: 75
Статус: Offline
| ну повора чуваїмості їй не хватає ну чо подведем підсумок по тех тюнінгу?
|
|
| |
Tavroved99 | Дата: Понедельник, 26.Января.2009, 12:13 | Сообщение # 20 |
Группа: Модераторы
Сообщений: 156
Статус: Offline
| На мою думку оптимально це двигун 1,4, головна пара сенс/пікап, розпорка спереду і с заду, стабілізатори спереду і с заду, ходова ваз 2110
|
|
| |
DyaDyaBorya | Дата: Понедельник, 26.Января.2009, 12:14 | Сообщение # 21 |
Группа: Модераторы
Сообщений: 75
Статус: Offline
| Отже щоб поставить Таврію в клас спорт стріт кар нам необхідно полністю укріпити кузов, для підвищення вкилнюваності в поворотах ставим на перед і зад стаб поперчної устойчивості і розпорку стаканов на перед і зад. ну і встановлюємо стандартний мотор преведяний до ума(як привезти його до ума читаєм вище)
|
|
| |
DyaDyaBorya | Дата: Понедельник, 26.Января.2009, 12:16 | Сообщение # 22 |
Группа: Модераторы
Сообщений: 75
Статус: Offline
| щодо ходовка з переду так 2110 тормозні диски з повітряним охолодженям ззаду ж ставим дискові тормоза (собі поставлю зроблю фото отчот) Далі проводка пропоную донором деу!
|
|
| |
Tavroved99 | Дата: Понедельник, 26.Января.2009, 12:29 | Сообщение # 23 |
Группа: Модераторы
Сообщений: 156
Статус: Offline
| Ідеальна проводка це коли ти сам купляєш хороші провода і клеми. Все сам нарізаєш як треба(попередньо робиш схему проводки на базі стандартної),укладаєш у кожух , все старанно ізолюєш і в результаті в тебе проводка яка ніколи не підведе. Тільки хороші провода коштуватимуть десь 700-800 гр Ну і тиждень роботи по укладці-нарізці
|
|
| |
DyaDyaBorya | Дата: Понедельник, 26.Января.2009, 15:21 | Сообщение # 24 |
Группа: Модераторы
Сообщений: 75
Статус: Offline
| Полностю согласен потрібно провода хочаб 5 різних кольорів, і схеми підключення таких приладів як освітлення не складуть проблем але якщо враховувати(це буде описано потім) те що панель приладів буде змінюватися і прибори треба буде підключити шоб вони робили то там без нервових зривів не обійдеться
|
|
| |
DyaDyaBorya | Дата: Понедельник, 26.Января.2009, 15:29 | Сообщение # 25 |
Группа: Модераторы
Сообщений: 75
Статус: Offline
| йдемо далі по електроніці, яка це буде тюнінгована Таврія якщо в ній не буде встановлено ЦЗ,Сигналка,Ел пакет??? Правильно ніяка!!! А значить нам прийдеться десь брати живлення а вільні місця в стандартному блоці запобіжників закінчуються вже після встановлення магнітолки(слабенької) і прекурювача, і в нас є два варіанти або ставимо ще один(місце де його поставити навряд знайдеш), а бо йдемо в ближайший автомагазин і беремо блок запобіжників в якого не 11 запобіжників(33 гніщда) а хоча б 20 запобіжників(в підключені довольно легко розібратися) Ось і закінчили провідку чи ні???
|
|
| |