Главная

Регистрация

Вход
Всё о ЗАЗ
Вторник, 19.Марта.2024, 08:45
Приветствую Вас Гость | RSS
[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 1 из 7
  • 1
  • 2
  • 3
  • 6
  • 7
  • »
Форум » Автомобили ЗАЗа » ЗАЗ - 1102 Таврия » Street racing car (Попробуй описать ідіально Таврію для улічних гонок і не токо)
Street racing car
DyaDyaBoryaДата: Понедельник, 26.Января.2009, 08:38 | Сообщение # 1
Группа: Модераторы
Сообщений: 75
Награды: 1
Репутация: 4
Замечания: 0%
Статус: Offline
Часто ми бачемо крутиє машини (в тому числі і Таврії) які катаються на драг заєздах чи на закритих майданчиках їх секрет в тому що там стоять мощні мотори розогнані до придєлу і єдиний їх мінус тей що вони зжирають 4л на 402м.
Так на такій машинці не поїздиш і вцьому розділі давайте попробуєму хоч і теоретично але создати автомобіль яким можна розсікати вулиці і дати прикурити в заїздах
 
DyaDyaBoryaДата: Понедельник, 26.Января.2009, 08:48 | Сообщение # 2
Группа: Модераторы
Сообщений: 75
Награды: 1
Репутация: 4
Замечания: 0%
Статус: Offline
Іак почну я а Ви доповнюйте опровергайте і т.д.
Єдине прошу перед тим як щось добавляти прочитайте перший пункт.
Ну що почнемо, розберемося спочатку з двигуном на мою думку найкраще підійде для цього двигун з обємом 1.4-1.5л
тому що в авто спорті є розподіл і тому буде попасти в групу до 1.6л тому що проти Golf GTI 1,6 на Таврії не попреш мо да і нерипатися.
Отже який взяти мотор (ми не будемо в клинюватися в те який влізе через те що люди в Таврію пруть 2.0 турбіровані) В нас не багатий вибір з моїх прикидок: Deawoo Lanos 1,4-1,5L, Ford Fiesta 1,4L, Kia Ceed 1,4L, Фольц Polo 1,4L. Тепер відсіюєм Deawoo тому що нема доцільності міняти шило на мило. Отже залишаються 3 моторчика
 
DyaDyaBoryaДата: Понедельник, 26.Января.2009, 08:57 | Сообщение # 3
Группа: Модераторы
Сообщений: 75
Награды: 1
Репутация: 4
Замечания: 0%
Статус: Offline
Отже не на один із чих моторчикрв мається на увазі новий грошей нема sad
Отже прийдеться брати б/у ми нерозачаровуємся берем старий а також ковану поршневу і колінвал. так наш мотор уже готов к експлуатації но ше є маленька проблемкка з КПП він чото х-ово їде happy
брати звичайну коробку не доцільно бо різрвемо на першому заїзді, отже берем спорт знову б/у здаємо на ремонт бажану в якусь контору а не діду Мазаю, ось ми і розібралися з двигуном
 
DyaDyaBoryaДата: Понедельник, 26.Января.2009, 08:59 | Сообщение # 4
Группа: Модераторы
Сообщений: 75
Награды: 1
Репутация: 4
Замечания: 0%
Статус: Offline
Так ну давайте поки розберемося з цим Ваші пропозиції запереченя?
 
Tavroved99Дата: Понедельник, 26.Января.2009, 09:09 | Сообщение # 5
Группа: Модераторы
Сообщений: 156
Награды: 1
Репутация: 5
Замечания: 0%
Статус: Offline
Найпростіший екстрим тюнинг таврії це розточка стандартного блоку до 77мм -отримуємо об'єм 1,4 (получится двигун як у ланос 1,4), крок 2 полегшення шатунно поршньової группи , далі установка нульовика і прямоточної вихлопної системи. Крок 4 доводка гбц. В результаті потужність 100 -110 к.с при ресурсі 50 - 60 тис км. (якщо лити не дешеві мастила і слідкувати за температурою охолоджувальної рідини)
При такій потужності максималка в районі 200 км/год, розгін до 100км/год десь 8-9 секунд
 
Tavroved99Дата: Понедельник, 26.Января.2009, 09:22 | Сообщение # 6
Группа: Модераторы
Сообщений: 156
Награды: 1
Репутация: 5
Замечания: 0%
Статус: Offline
Більш складним і ефективним тюнінгом є заміна двигуна і кпп на ваз 2110 16v
1)На розборці придбати двигун і кпп (середньої убитості десь за 500-800$)
2)Розточити до об'єму 1,8
3) Сорт колінвал, распредвал, полегшені клапана, ковані шатуни, ковані поршня,
4)Проточка каналів гбц
5) Установка чіпованого вприску
6)Прямоток, нульовик
7)Заміна пар в кпп
Результат - 160-180 кс, Максималка до 220км/год, сотня за 5-6 секунд
 
DyaDyaBoryaДата: Понедельник, 26.Января.2009, 09:55 | Сообщение # 7
Группа: Модераторы
Сообщений: 75
Награды: 1
Репутация: 4
Замечания: 0%
Статус: Offline
Добре розточили КПП... нехай постаимо от Сенса вали при 100 лс розірву її на...
потом прямоток на таих моторах нічо недасть над ставть вприс і вихлоп з нержавєйки, і замінити випуск колектор і штани на паука і такий мотор буде грітися за рідну душу
2 при 1.8 ти переходиш в інший клас автомобілів тамнема чого робити Таврії шей на ВАЗ моторі cool
 
Tavroved99Дата: Понедельник, 26.Января.2009, 10:12 | Сообщение # 8
Группа: Модераторы
Сообщений: 156
Награды: 1
Репутация: 5
Замечания: 0%
Статус: Offline
Такий тюнінг (двигун ваз) дуже поширений серед стрітрейсерів, вони навіть перемогають в квотері smile .
Вага машини 700 кг і 180 кс. 3,8 кг на 1 кс.
У BMW M5 1800 кг і 400кс. 4,5кг на 1 кс.
Але їздити по місту на такій машині нереально, хібащо для психів підійде biggrin
 
Tavroved99Дата: Понедельник, 26.Января.2009, 10:21 | Сообщение # 9
Группа: Модераторы
Сообщений: 156
Награды: 1
Репутация: 5
Замечания: 0%
Статус: Offline
Кпп сенс і таврія відрізняются тількм головними парами 3,88 проти 4,11.
Мо міцності однакові. На тврії кпп живе довше через менше навантаження (700кг тягти чи 1100 smile )
Якщо робити тюнинг описаний мною, то кпп проживе до 50 тис,якщо лити хорошу синтетику
А про прямоток не згоден - дуже і дуже він дає, так як на таврії вихлопна система душить навіть 1,1, а 1,4 зовсім счахне biggrin
А з нержавійки павук це добре, от тільки дорогувато smile
А грітися буде лише при повному оджигу, через це ганять нада без фанатизму biggrin dry !!!!!
 
DyaDyaBoryaДата: Понедельник, 26.Января.2009, 10:29 | Сообщение # 10
Группа: Модераторы
Сообщений: 75
Награды: 1
Репутация: 4
Замечания: 0%
Статус: Offline
При установці ВАЗ мотора зміщується центр ваги що призводе до зменшення керованості при вуличних гонках ет рас
Ладно розібралися з тавро мотором
Quote (Tavroved99)
розточка стандартного блоку до 77мм -отримуємо об'єм 1,4 (получится двигун як у ланос 1,4), крок 2 полегшення шатунно поршньової группи , далі установка нульовика і прямоточної вихлопної системи. Крок 4 доводка гбц. В результаті потужність 100 -110 к.с при ресурсі 50 - 60 тис км. При такій потужності максималка в районі 200 км/год, розгін до 100км/год десь 8-9 секунд
 
DyaDyaBoryaДата: Понедельник, 26.Января.2009, 10:30 | Сообщение # 11
Группа: Модераторы
Сообщений: 75
Награды: 1
Репутация: 4
Замечания: 0%
Статус: Offline
Тепер давай по мислим над преведеними мною варіантів моторів з них можна зняти більшу мощность і швидкість,а також не треба забути про чіп тюнінг tongue
 
Tavroved99Дата: Понедельник, 26.Января.2009, 11:05 | Сообщение # 12
Группа: Модераторы
Сообщений: 156
Награды: 1
Репутация: 5
Замечания: 0%
Статус: Offline
Інфи по цим моторам мало. Якби знати хоча б їх габарити, а то по об'єму судити важко. Немає ніяких відгуків експерементаторів. Хоча якби було багаьо грошей, часу і таврій яб поексперементував smile
І ще, таку машину майже не реально оформити в даі (з мотором ваз хоча б були офіційні заводські моделі)
 
DyaDyaBoryaДата: Понедельник, 26.Января.2009, 11:12 | Сообщение # 13
Группа: Модераторы
Сообщений: 75
Награды: 1
Репутация: 4
Замечания: 0%
Статус: Offline
Якщо ти не помітив це тіки початок розберемося з двиглом і КПП перейдем далі.
А щодо оформлення це чудо буде оформлюватися як саморобний тз happy
просто на днях побачив спорт фієсту вона так динамічно промчалася по центру що захотілося її моторчик
є такий нюанс що на таврію стає полностю весь під капотний простір від старої фієсти.
ну що давай робити висновок про мотор і КПП почнем думати про ходову? good
 
Tavroved99Дата: Понедельник, 26.Января.2009, 11:25 | Сообщение # 14
Группа: Модераторы
Сообщений: 156
Награды: 1
Репутация: 5
Замечания: 0%
Статус: Offline
Я гадаю, що мотор бажано ставити з рідною кпп, наприклад від тієї ж фієсти. А взагалі доцільно ставити лише той двигун, для якого потрібно мінімум переробок силової конструкції по відношенню до того, що з цього двигла можна вижати!
Що до ходової, то таврії не вистачає підрамника з переду для чуттєвості руля. На ралійних тавріях ставився спеціальний трубчатий підрамник і трикутні ричаги підвіски
 
DyaDyaBoryaДата: Понедельник, 26.Января.2009, 11:32 | Сообщение # 15
Группа: Модераторы
Сообщений: 75
Награды: 1
Репутация: 4
Замечания: 0%
Статус: Offline
ну мотор звісно буде ставиться разом з КПП
щодо рами мені здається треба варити раму безреки рульове моно і от сенса поставить. ну за перехід на нормальні колеса я говорити нічого небуду кого зацікавить є в топіку "спроба тюна"
А ось велика проблема мається з задньою балкою вона не надійна є варіант зробити її незалежною як така пропозиція?
Далі стойки залишаєм рідні міняєм вкладиші і пружини це питання закрить мені так здається.
 
Tavroved99Дата: Понедельник, 26.Января.2009, 11:50 | Сообщение # 16
Группа: Модераторы
Сообщений: 156
Награды: 1
Репутация: 5
Замечания: 0%
Статус: Offline
Задня балка вважається незалежною з стабілізатором поперечної устойчівості
Вона доволі надійна, особливо якщо от пікапа і якщо на ній додатковий стабілізатор
roll
А взагалі для екстриму треба також робити підрамник і трикутні ричаги + окремий стабілізатор
Ще бажано підрахувати кінематику підвіски так, щоб вона підрулювала в крутих поворотах
 
DyaDyaBoryaДата: Понедельник, 26.Января.2009, 11:57 | Сообщение # 17
Группа: Модераторы
Сообщений: 75
Награды: 1
Репутация: 4
Замечания: 0%
Статус: Offline
поперечний стабілізатор я за+розпорка на стаканах, но якщо ставим стаб нада "маятники" укріплювати, а чим тобі стокове рульове не вгодило помойому норм ну мо трохи укріпити, так у пікапа і коробка по крутніше буде тоже варіант якщо на двигло твого варіанту а булки я уварював ну правда стару всеодно розлізлася cry
на Таврію в принципі мона спокійно уварювати додаткові труби вага їй незавадить happy
 
Tavroved99Дата: Понедельник, 26.Января.2009, 12:07 | Сообщение # 18
Группа: Модераторы
Сообщений: 156
Награды: 1
Репутация: 5
Замечания: 0%
Статус: Offline
У мене вже майже рік стоїть стабілізатор спереду від 2108. І поки що нічого ніде не тріскається(тьфу тьфу тьфу)
А стокове рульове нічого, просто якщо дуже круто залажувать в поворот наблюдається недостатня поворачуваємість авто - морда зсувається на зовнішній радіус. Якби жопа підрулила можна б було швидкість проходження повороту трохи збільшити
 
DyaDyaBoryaДата: Понедельник, 26.Января.2009, 12:09 | Сообщение # 19
Группа: Модераторы
Сообщений: 75
Награды: 1
Репутация: 4
Замечания: 0%
Статус: Offline
ну повора чуваїмості їй не хватає nono
ну чо подведем підсумок по тех тюнінгу?
 
Tavroved99Дата: Понедельник, 26.Января.2009, 12:13 | Сообщение # 20
Группа: Модераторы
Сообщений: 156
Награды: 1
Репутация: 5
Замечания: 0%
Статус: Offline
На мою думку оптимально це двигун 1,4, головна пара сенс/пікап, розпорка спереду і с заду, стабілізатори спереду і с заду, ходова ваз 2110
good
 
DyaDyaBoryaДата: Понедельник, 26.Января.2009, 12:14 | Сообщение # 21
Группа: Модераторы
Сообщений: 75
Награды: 1
Репутация: 4
Замечания: 0%
Статус: Offline
Отже щоб поставить Таврію в клас спорт стріт кар нам необхідно полністю укріпити кузов, для підвищення вкилнюваності в поворотах ставим на перед і зад стаб поперчної устойчивості і розпорку стаканов на перед і зад.
ну і встановлюємо стандартний мотор преведяний до ума(як привезти його до ума читаєм вище) smile
 
DyaDyaBoryaДата: Понедельник, 26.Января.2009, 12:16 | Сообщение # 22
Группа: Модераторы
Сообщений: 75
Награды: 1
Репутация: 4
Замечания: 0%
Статус: Offline
щодо ходовка з переду так 2110 тормозні диски з повітряним охолодженям ззаду ж ставим дискові тормоза (собі поставлю зроблю фото отчот)
Далі проводка пропоную донором деу!
 
Tavroved99Дата: Понедельник, 26.Января.2009, 12:29 | Сообщение # 23
Группа: Модераторы
Сообщений: 156
Награды: 1
Репутация: 5
Замечания: 0%
Статус: Offline
Ідеальна проводка це коли ти сам купляєш хороші провода і клеми. Все сам нарізаєш як треба(попередньо робиш схему проводки на базі стандартної),укладаєш у кожух , все старанно ізолюєш і в результаті в тебе проводка яка ніколи не підведе.
Тільки хороші провода коштуватимуть десь 700-800 гр
Ну і тиждень роботи по укладці-нарізці
 
DyaDyaBoryaДата: Понедельник, 26.Января.2009, 15:21 | Сообщение # 24
Группа: Модераторы
Сообщений: 75
Награды: 1
Репутация: 4
Замечания: 0%
Статус: Offline
Полностю согласен потрібно провода хочаб 5 різних кольорів, і схеми підключення таких приладів як освітлення не складуть проблем але якщо враховувати(це буде описано потім) те що панель приладів буде змінюватися і прибори треба буде підключити шоб вони робили то там без нервових зривів не обійдеться crazy
 
DyaDyaBoryaДата: Понедельник, 26.Января.2009, 15:29 | Сообщение # 25
Группа: Модераторы
Сообщений: 75
Награды: 1
Репутация: 4
Замечания: 0%
Статус: Offline
йдемо далі по електроніці, яка це буде тюнінгована Таврія якщо в ній не буде встановлено ЦЗ,Сигналка,Ел пакет???
Правильно ніяка!!!
А значить нам прийдеться десь брати живлення а вільні місця в стандартному блоці запобіжників закінчуються вже після встановлення магнітолки(слабенької) і прекурювача, і в нас є два варіанти або ставимо ще один(місце де його поставити навряд знайдеш), а бо йдемо в ближайший автомагазин і беремо блок запобіжників в якого не 11 запобіжників(33 гніщда) а хоча б 20 запобіжників(в підключені довольно легко розібратися)
Ось і закінчили провідку чи ні???
 
Форум » Автомобили ЗАЗа » ЗАЗ - 1102 Таврия » Street racing car (Попробуй описать ідіально Таврію для улічних гонок і не токо)
  • Страница 1 из 7
  • 1
  • 2
  • 3
  • 6
  • 7
  • »
Поиск:

Copyright MyCorp © 2024
Сайт управляется системой uCoz