Система запалювання?
| |
DyaDyaBorya | Дата: Вторник, 07.Апреля.2009, 17:22 | Сообщение # 1 |
Группа: Модераторы
Сообщений: 75
Статус: Offline
| мікропроцесорної системи запалювання з захистом двигуна від детонації: AD5, AD5+, AD5E, AD5C, АД5G
|
|
| |
DyaDyaBorya | Дата: Вторник, 07.Апреля.2009, 17:23 | Сообщение # 2 |
Группа: Модераторы
Сообщений: 75
Статус: Offline
| Октан-коректор при роботі в комплексі з елементами шатної системи запалювання на 4-циліндрових двигунах легкових автомобілів типу ВАЗ 2101-2109, Москвич, Таврія, ГАЗ, AUDI, BMW, FORD, MERCEDES, VW… слугує для захисту двигуна від детонації шляхом автоматичного регулювання кута запалювання під час роботи двигуна. Корекція проводиться за результатами обробки сигналу від ДД. При відсутності сигналу система зберігає кут запалювання таким, яким його формує центр обіжний і вакуумний регулятори штатної системи запалювання. При появі сигналів від ДД, октан-коректор змінює кут запалювання оптимальним чином (окремо для кожного циліндра), забезпечуючи бездетонаційний режим роботи двигуна. При зменшенні вказаних сигналів в результаті пом'якшення роботи двигуна, кут запалювання поступово повертається до початкового значення. Використання AD5 в складі системи запалювання двигуна дозволяє: • використовувати більш низькооктановий бензин практично без втрати потужності двигуна; • продовжити термін служіння двигуна і його складових (свічки, поршні, клапани та ін.); • вирівняти вклад циліндрів; • покращити тепловий режим двигуна; • зменшити токсичність вихлопних газів; • зменшити кількість регулювань системи запалювання; • більш ефективно використовувати газове паливо; • максимально використовувати потужність двигуна, цим самим, покращивши динаміку. ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ AD5: • резонансна частота датчика детонації, кГц 8.5 ± 0.8 • межі корекції кута випередження запалювання, гр. ПКВ 0 - 20 • номінальна напруга живлення, В 6 - 16 • діапазон робочих температур БУ, °С -40 - 85 • габаритні розміри, мм 67х47х15 • маса, кг 0,1 • місце установки – моторний відсік Інсталяція цього пристрою на Ваш автомобіль не займе багато часу і дозволить Вам: • забути про детонацію на Вашому автомобілі • збільшити ресурс роботи двигуна • знизити розхід паливо • використовувати дешевший вид палива • покращити динаміку автомобіля
|
|
| |
DyaDyaBorya | Дата: Вторник, 07.Апреля.2009, 17:24 | Сообщение # 3 |
Группа: Модераторы
Сообщений: 75
Статус: Offline
| Але мені особисто ні про що не говоре, мо хтось стикався з цим відпішіця уж дуже вона мене зацікавела
|
|
| |
Tavroved99 | Дата: Среда, 08.Апреля.2009, 08:31 | Сообщение # 4 |
Группа: Модераторы
Сообщений: 156
Статус: Offline
| І де таке чудо можно дістать? Скільки коштує? В загаліш штука повинна буть не погана, адже автоматична корекція кута запалювання по датчику детонації, це вже як на інжекторі! Якщо воно справді працює, то в першу чергу це скажеться на економії пального, в другу чергу на потужності двигуна і плавності його роботи, в третю чергу на ресурсі двигуна! Я давно хотів придбати таку штуку, але в нас я таких не зустрічав(
|
|
| |
DyaDyaBorya | Дата: Среда, 08.Апреля.2009, 14:37 | Сообщение # 5 |
Группа: Модераторы
Сообщений: 75
Статус: Offline
| Quote (Tavroved99) І де таке чудо можно дістать? Скільки коштує? От це я хочу дізнатися оскільки самого зацікавило АД 5+
Сообщение отредактировал DyaDyaBorya - Среда, 08.Апреля.2009, 14:57 |
|
| |
Tavroved99 | Дата: Среда, 08.Апреля.2009, 16:30 | Сообщение # 6 |
Группа: Модераторы
Сообщений: 156
Статус: Offline
| Значить дорога нам з тобою, DyaDyaBorya, до Полтави
|
|
| |
DyaDyaBorya | Дата: Среда, 08.Апреля.2009, 18:27 | Сообщение # 7 |
Группа: Модераторы
Сообщений: 75
Статус: Offline
| там доставка автолюксом можлива
|
|
| |
Tavroved99 | Дата: Понедельник, 27.Июля.2009, 14:44 | Сообщение # 8 |
Группа: Модераторы
Сообщений: 156
Статус: Offline
| Интересная альтернатива, только чтото я в Донецке и слухом не слыхивал о таких приборах и магазинах в которых их можно купить. На выходных может поищу по городу эти точки продаж
|
|
| |
DyaDyaBorya | Дата: Среда, 29.Июля.2009, 15:53 | Сообщение # 9 |
Группа: Модераторы
Сообщений: 75
Статус: Offline
| УГУ дава!!!
|
|
| |
Koscheyeff | Дата: Вторник, 05.Января.2010, 01:25 | Сообщение # 10 |
Группа: Проверенные
Сообщений: 28
Статус: Offline
| Что -то заглохла тема. Ну, у кого какие электронные приблуды на зажигании стоят, или у всех сток? Я вот например "ПРИЗ" поставил, говорят, MPSZ рулит. А никто не пытался модуль зажигания присабачить?
|
|
| |
edward17771 | Дата: Вторник, 05.Января.2010, 11:21 | Сообщение # 11 |
Группа: Проверенные
Сообщений: 57
Статус: Offline
| На таврия.орг есть тема в разделе Запорожье - МПСЗ - автор Слава,он же их делает - свяжитесь с ним он всё раскажет - цена была 600 грн.Все кто заказывали - в восторге!!!Есть несколько вариантов - с трамблером и без него....Если надо - могу пробить его мобильный
|
|
| |
Koscheyeff | Дата: Среда, 06.Января.2010, 00:21 | Сообщение # 12 |
Группа: Проверенные
Сообщений: 28
Статус: Offline
| Спасибо, но ни к чему. Я же говорю, у меня "приз" стоит (кстати, ставил не только себе, народ доволен, некоторые так даже очень) по сути, тотже MPSZ, но проще в настройках и куча прочих прибамбасов. Единственное, нет поддержки холостого хода , но это считаю правильно - нафига козе баян? Меня собственно интересует вопрос: как раскидать импульсы по 1-му и 2-му каналам модуля зажигания? Тогда на карбовой машине можно было бы соорудить систему зажигания, превосходящую инжекторную. Обсудим идею?
|
|
| |
dandik83 | Дата: Четверг, 17.Января.2013, 19:13 | Сообщение # 13 |
Группа: Пользователи
Сообщений: 2
Статус: Offline
| привет, кто может подсказать почему плавают обороты мотора
|
|
| |
|